Mijn huidie reis - Reisverslagen van Jorieke Bakker - WaarBenJij.nu Mijn huidie reis - Reisverslagen van Jorieke Bakker - WaarBenJij.nu

Mijn huidie reis

Op 5 januari vertrek ik voor 3 maanden naar Zuid-India. Ik ga onderzoek doen naar en een documentaire maken over de vrouwenemancipatie binnen de Tibetaanse vluchtelingengemeenschap te Bylakuppe. Dit is voor mijn MA in Cultural Anthropology and Development Sociology.

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2009

Nog even

17 Maart 2009

Het einde van Byla

01 Maart 2009

Losar en de Dalai Lama

16 Februari 2009

Op de helft!

06 Februari 2009

De Tibetaanse (be) zorg (dheid)
Jorieke

Op 5 januari vertrek ik voor 3 maanden naar Zuid-India. Ik ga onderzoek doen naar en een documentaire maken over de vrouwenemancipatie binnen de Tibetaanse vluchtelingengemeenschap te Bylakuppe. Dit is voor mijn MA in Cultural Anthropology and Development Sociology.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 32215

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 30 Maart 2009

Mijn huidie reis

Landen bezocht: